måndag

2008

Tänkte ta en liten sammanfattning om hur mitt 2008 har sett ut.

För nästan ett år sen var det nyårs afton och vi firade in det med god mat och raketer.
Den 4 så drog jag till hallby och spelade handbolls cup.
Den 13 fick jag en till syster son som heter Alvin
Sen så hände det inte så mycket förns i mars då mamma fyllde år och vi hade stort kalas sen så åkte vi på kryssning med familjen vi var också i Branäs och åkte skidor.
Sen så var dagarna ganska lugna.
Sen i Juni så dog min farmor hon hade varit sjuk en längre tid.
Så då blev det begravning.
Snart så började alla förberedelserna inför skolavslutningen vi var tvugna att tämma allt eftersom på hösten skulle vi börja på ny skola i nya klasser.
Sommarlovet kom och jag åkte till Hallby igen på handbolls läger denna gång.
Sen när jag kom hem så solade jag och badade sen åkte jag till skövde och sen direkt därifrån så åkte jag och mamma till norge vi var där i 3 veckor sista dagarna kom öven pappa upp.
Sen när vi kom hem så var det snart dags att börja skolan.
Det var ganska spännande eftersom det var en helt ny skola och helt nya klasser kände inte så jätte många i min nya klass men efter några veckor så hade jag massor av nya vänner.
Veckorna gick snabbt och snart var det höst lov då åkte vi till skövde.
Sen tillbaks till skolan och det gick väldigt snabbt så var det julavslutning.
PÅ den fick vi reda på att vi hade vunnit pepperkakshusbygget.
Datum 19 slutade vi och då var det snart julafton och sen dess har det inte hänt något kul.

Hoppas alla får ett gott nytt år och en bra nyårsafton
Själv ska man bara vara hemma:(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!