tisdag

:(

Ja om ni läste min blogg innan jag for till hallby så sa jag att vi skulle sopa banan med dom andra och det gjorde vi ända fram tills semifinal ja då mötte vi NKIK(norrköping) Och vi spelade bra men så efter 3 minuter så fick en av huvud spelarna rött kort och då blrv det ganska stilla stående.
Vi fick bara in två bollar på 25 minuter men tyckte att vi kämpade på bra ändå.
Annars så har helgen varit rolig har precis fixat telefonen för igår så tog tränarna våra telefoner men vi stängde inte av dom och vi hade ställt alarm min stog på 02:45 men den hann aldrig ringa det var bara vilmas som hann ringa dom fick ju varje fall vakna upp till fin musik(honney honney).

Ne så jag och pappa åkte hem med en gång efter matchen somnade jätte fort i bilen skönt var det.
Sen hem och äta och lite så kolla på tv.
Och nu sitter jag här och skriver har läst alla 175 inlägg som var på bloggkoll.
Ne nu ska jag hämta kameran och lägga upp bilder



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!