torsdag

????

Är så trött så jag inte ens kommer på någon rubrik imorse var det hemskt att gå upp det kanske blev lite sent igår kväll men jag pratade med pappa i sömnen typ så trött var jag.
Gick uppn och la mig i soffan då blev jag lite piggare sen så skulle jag gå och klä på mig skulle ha en av mina sve tröjor och så satte jag på mig den och ser att märket på den är helt grått och ingen glans :( blir att gå ner till affären senare idag.

Idag så blir det skolan träffa madde<3 och alla andra
Sen vänta i skolan i ungefär 30 min sen kommer anna och vi ska va idag roligt6 ska det bli.
Anna och jag är gamla klasskompisar men nu går vi inte i samma klass men det ska bli kul för det var jätte länge sen vi var.

Ne u ska jag borsta tänderna ha en bra dag

Och just det ja bilderna kommer ikväll efter handbollen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!