torsdag

Gjort idag då?

Idag så har vi städat bort lite julsaker för snart åker mamma till norge igen så plockade bort lite.
Vi har även gått igenom massor av gamla VHS filmer några är faktiskt bra så dom sparade vi nere eftersom pappa skulle upp på vindan och hämta ner min TV med video spelare i.
Hittade även bra DVD filmer som jag ska kolla på senare.

Vi har även gått igenom mina skor nödvändigt har tyå 100 par (haha skämt) Slängde två par (många många).
Sen så har jag varit och fotat (bider i inlägget under) har varit så fint väder idag så kunde inte motstå att gå ut en stund.
KOmmer lite mer snart har inte kameran här bara ska gå och hämta en snart så kommer det lite EGO bilder på mig själv:P

Annars så blir det en tidig kväll eftersom måste å upp vid sju för vi nio ska jag träna handboll i 2h För på söndag så åker jag till Hallby hoppas på att träffa alla efterlängtade personer från skövde och jönköping med mera.

Ne hämta kameran nu





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!