lördag

Ny design och frusen choklad.

Nu så har jag fixat klart designen kanske kommer lite små ändringar under tiden men nu får header vara och bilden på sidan kanske gör den till hundra procen bara (inte genomskinlig.
Bilden i headern till vänster är en av mina egna favoriter den är tagen ute med en spegel bredvid för att få bra ljus sen är den redigerad i photo shop ändrat ljuset och lite kontrast.

Annars så har jag precis ätit frusen choklad och kollat(kollar) på a cinderella story på 5:an.
Annars så var vi nere på stan förrut idag och jag hittade en bra bok fast sen när jag började läsa den så var den inte så bra men den kanske blir bättre.

En sak ang bloggen så ska jag börja med att lägga upp bilder varje söndag Ska även skapa en ny kategori "Veckans Bilder" alltså varje söndag kommer jag att läga upp ett par tre(eller fler) bilder i bloggen från veckan men varje dag(ska försöka) dagens outfit.
Även när jag mobil bloggar ska jag göra det.

Ikväll så är det melodifestivalen sista delfinalen då vet inte om det är direkt någon bra artis med ikväll ingen jag brukaar lyssna på varje fall.

Ne nu ska jag ta och kolla på filmen

Ha en bra kväll


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!