onsdag

Tråkar!!!

Hej ho allihopa(?) .
Gud vad segt dagen går vädret är tråkigt och tv är tråkig (varje fall på dagen) men men det går att stå ut.
Idag så har vi vart och trimmat katten (simon) ska visa sen före och efter bilder han ser ut som ett skelett bara men han är söt en då.
Annars så har jag inte gjort så mycket vilat för imorgon ska jag till skolan det ska bli kul att träffa kompisarna.

Och imorgon (torsdag) ska jag börja proa på sporthörnan från ung 2 till 18 sen 18:10 ska jag fixa naglarna hoppas det blir bra för nu har lacken börjat lossa så behöver en ny omgång.
har hittat ett jätte roligt pogram på nätet som jag laddade ner
cyberlink YOUcam man kunde göra jätte roliga bilder som t:ex den här

hahahahahahhahhah



sötis simon kom upp till mig så nu ska jag mysa med honom

Hörs sen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!