torsdag

the last day

Idag så är det sista dagen innan helgen det ska bli skönt med 2 dagar ledigt och sen så snart så åker jag till NORGE det ska bli så roligt.
Idag så blir det skolan sen så ska jag nog gå och "jobba" vet inte får ju komma och gå hur jag vill.

Tänkte att jag skulle visa lite ilder sen vet inte om jag gör kollage eller så.....
OHh just det igår berättade pappa att dom ska starta en fotoklubb här vadstena är sååååå lycklig där vi ska hålla på lite i ps och lära oss ljus och sånt det ska bli kul men måste ta reda på lite mer om det.

Idag så är min mobil urladdad så får bli en skriftlig dagen.....
Jeans tights-GinaTricot
Vitt linne-bikbok
Svartkofta-JC
Lacoste skor-Stadium

Hoppas ni får en bra vår dag med lite sol fast sol är dte inte här men vårkänslorna sätter ändå in:)

Cio!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!