söndag

Hej


Hej.....


gud vad trött jag börjar bli men måste va vaken så jag kan öppna åt mamma när hon kommer hem från jobbet.


Igår var jag framme i norge vid ? ja du vet inte när jag kom fram.

Varjefall....... på tåget hade jag tänkt att sova lite men hamnade i en barnvagn där dte var 5 ungar i åldern 0-6 år som höll på hela tiden.

En liten flicka som satt och stirrade på mig typ halva vägen och sen tog hon en av mina tidningar och börkade rita i så jag bara hmmm tänkte jag.


Sen när vi kom fram så följde jag med mamma på jobb till typ tio sen hem och sova var så trött efter resan och så jag somnade på typ 1 sekund.


Idag så har vi inte gjort så mycket vi tog en sväng ner till hamnen och kollade lite vart vi ska gå imorgon då vi ska SHOPPA!!!!!.


Men nu ska jag ta och kolla lite på tv

Denna bild får duga då jag inte kan överföra bilder från kameran

Denna bild visar akersbrygga här i oslo







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!