onsdag

TORSDAG

Hej bloggen

hoppas att alla har sovit gott det har jag varje fall.

Vart lite glest med updateringar men vi har rännt runt på stan och vart så trtötta när vi kom hem så har inte orkat.

Idag så är det ju skärtorsdag och hela oslo är stängt vilket som är lite tråkigt men kul sak är att pappa kommer uppt ill oslo idag så vid nån tid så ska jag och mamma ner till stationen och möta upp honom sen åker mamma till jobbet och jag och pappa ska ta oss hem själva:S skriver ett inlägg direkt när vi kommer hem och om det inte har kommit något innan 19 ikväll då har vi gått vilse!!:P

Annars idag så är nog en sväng ner till solariumet inplanerat måste ju inviga min nya bikini vi har köpt.

Bilder på inköp kommer när vi är hemma.

Och en sak till: När jag kommer hem ska jag sätta mig och jobba på en ny design eller att nån gör en åt mig hoppas på det sista altenativet har frågat lite folk men inte fått svar än

hoppas ni får en fiin dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!