tisdag

mosaik

hejsan har precis kommit hem från skolan och siter nu här och skiver med klistriga händer har nämlihn hållt på med lim och små små pappersbitar i skolan för vi har gjort mosaik av pappaer hahah det är faktiskt kul först så skulle jag ha gjort två körsbär och jag börjad med det men så idag kom jag på att jag ville göra ett piece märke med fina hippie färger som jag kallar det.
Så det kommer en bild typ nästa vecka.

Idag annars så är det handboll löp test i rismarken sådr känns det men tror det kommer gå ganska bra ändå.

på tal om hippie och fina färger så har jag märkt att jag har blivit mer och mer förtjust i färger har annars varit svart grått och dom vanliga standars färger men nu sätter jag mer än gärna på mig något med lite färg i och som pricken över i.ET ETT HÅRBAND
ska visaa er sen.

Ne nu ska jag laga lite mat.
OJ VIKEET LÅNGT INLÄGG DET BLEV


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!