fredag

Dåligt med bilder

Jag vet att jag är dålig med bilder men är ju som sagt var i skövde och kameran är ej instalerad på denna dator + att jag inte har sladden med mig ifall den den skulle vara instalerad men bilder det får ni se när jag kommer hem.

Idag så har dagne bara bestått utav solning barnlek lite mer solning haha vilken variation.
Ikväll så kom pappa hit och stannar tills på söndag då vi åker hem.

Imorgon så ska vi nog ta med oss barne till aspö det är typ en bondgård med en massa djur som man får gå runt och kolla på vissa djur får man nog klappa tror jag.
Narras kanske det blir att gå till Baltzar det är typ ett uppfinnings hus med en massa expriment men vet inte än men det visar sig i vilket fall så är kameran med.

Just nu: Så ligger barnen och sover och jag känmner att mina ögon snart inte orkar vara uppe så länge till hoppas på att få sova varje fall till klockan halv 8 imorgon med det vet man ju aldrig med barn

OJOJ vilket långt inlägg dettta blev


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!