onsdag

Själv förtroende del 1 Kläder

Japp nu är det dags att bygga på sitt självförtroende.

Mitt självförtroende är verkligen i botten men innan sommarlovet är slut så ska jag har blivit en självsäker tjej.

Till en början med så måste man sluta bry sig om vad andra tycker om en och det börjde jag ikväll hittade nämligen en gammal kjol i garderoben som (enligt mig) är ganska mordern så när vi gick ner på nostalgin här i staden så tog jag på mig den det fanns säkert någon tjej i min ålder som tänkye " Amen shit hon ser ju helt pucko ut" och vissa kanske tänkte " den kjolen var fin 8ndra vart hon har köpt den?".
Men det viktigaste av allt är ju att jag känner att jag gillar det jag har på mig och om jag ska vara riktigt ärlig så kände jag att jag faktiskt var snygg ikväll i min blommiga kjol ett vitt linne och en jeansjacka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!