söndag

SVERIGE


nu så är vi i sverige igen vi sitter fortarande på båten men är i stockholms skärgård.
Resan har vart riktigt kul måste jag säga förutom att både mamma och jag fick feber men det gick över ganska snabbt så nu är vi ganska pigga igen.
Resan har bestått av massor roligt och en hel del massa vatten.
Vi har handlat lite med jag har handlat

3 parfymer och ett par skor en t-shirt.
Bilder kommer imorgon när vi har kommit hem för vi kommer inte hem förns sent ikväll så då ska jag nog sova med en gång skulle jag tro.

Just nu så sitter jag i fun club och tittar på några fulla människor som gör bort sig på dansgolvet haha vad roligt.
Mamma och pappa är och röker på soldäck och sen så ska vi gå och dansa i dans maskinen klarade hela 3 nivåer(stolt)

Men ni får ha en fin dag så hörs vi ikväll nog ni får nöja er med en bild på mig och mitt älskade vatten



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!