måndag

Home Sweet Home

Nu så är jag hemma från skolan.
Ganska lugn dag men ändå jobbig thhihihi

HAHAH nu så har detta inlägg stått ett tag och jag har snart fart hemmai 2 ½ timme men fick för mig att rensa kameran och minnet men det skulle jag inte ha gjort!
Blev så mycket bilder i helgen så att alla inte fick plats på minnet då tog jag ett gammalt men där fick inte ens hälften av dom bilderna som var kvar plats så nu har jag bilder från helgen ÖVERALLT blir helt snurrig!

Så då gick jag ner och köpte ett nytt minne men tror ni att det funkade i våran dator NENE! så ja bilder kjommer när detta är fixat.

Nu så har jag ätit lite innan första handbolls träningen inne för mig eftersom jag har vart sjuk.......
Så nu ska jag packa väskan och sedan fota lite tror jag

Hörs sen med kanske några bilder eller vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. sv: tackar så mycket! :D.
    hahaha det är ju bra :D.

    SvaraRadera
  2. sv: jätteroligt att du tolkar mig så! :D

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här!