söndag

090410

Redan fjärde oktober gusch vad tiden går snabbt + det är redan söndag och snart är helgen slut. Är det någon mer än jag som tycker att helgen skulle va 3 dagar men men det är och förblir nog bara en önske dröm.

Idag vaknade man tidigt dåh vet inte varför låg kvar och läste lite eller lite jag läste ut hela boken hade halva kvar så nu är den slut:(..........
Sen blev det att gå upp och se på TV satt i pyjamas till kl 12 då gick jag och duschade och så och nu sitter jag här...........

Funderar på om jag ska redigera lite bilder sen dagen med patricia och mimmi det märks..
Om jag hinner vill säga : ska ifxa mig nu och sedan äta och sedan spela handbolls match (våran första serie match )

Men ska fixa lite nu Hejdå:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!