torsdag

fotonörd:P

Nu har jg vart ute och fotat i ca 2 timmar gick nere vid strandpromenaden och fotade lite löv, svanar och ankor fotade även en bild som jag ska anmla till en tävling men ska redigera lite först.
Idag så ska jag på film non stop i församlingshemmet hahah tror vi ska kolla på harrypotter och några andra fimer med det slutar 02.00 så det är ju tur att man har nära hem så mörkrädd som jag är

Annars så ska jag nog baka en liten kladdkaka idag eller ska typ nu dra ner till konsum och handla socker för det var slut och jag skulle baka igår med så jag knäckte äggen och så och sen när jag skulle ta socker så var det SLUT inte ens en deciliter så dte var bara att slänga allt.

Vet ni vad jag gjorde igår?
Jag köpte ett closeupfilter +10 WIHOOOOO så det kommer nog att landa i brevlådan imorgon (GLADGUBBE)

Men ska dra ner till konsum nu så vi hörs sen med lite bilder JAG LOVAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!