fredag

G O D M O R G O N !

sovit gott?? det har jag iallafall.
Idag är det sista lovdagen innan helgen usch loven går alldeles för fort det känns som om lovet har vart en helt vanlig helg ocg det gilar vi inte.

Idag så ska jag plugga matte för nästa vecka har vi matteprov så det är dags att börja plugga lite.
Ska även försöka fota lite mer idag jag ska rensa kameran och överföra bilder till vårt USB minne hartyp 500 bilder på den och vissa bilder är sen i sommras:S
Har även en liten idé som jag tror skulle va fin men då behövs en modell och en assistent.
Ska se om jag kan fråga några av mina fina kompisar.

Ne nu ska jag glo på TV och sedan ska jag ut och spring

1 kommentar:

  1. *SV:* kul att du anmälde dig till tävlingen! :)
    Finalisterna visas förmodligen i helgen eller på måndag, kram!

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här!