fredag

Tjotjo

Är nu hemma från skolan har precis satt mitt kamera batteri på laddning för ska andvända den ikväll eller ganska snart tro jag........

Skolan har vart långtråkigt idag eller ao om man bortser från mina flumm attacker så har den vart tråkig.
Imorse var jag ute och tog lite kort men dom kom inte in på bloggen förns nu för det har vart ngt fel med blogspot idag på morgonen men nu så är dom inne.

Annars så håller jag på att ladda hem nya messenger till min dator GÅR SEGT...................

Nu ieftremiddag så kommer Linda hit vi ska göra en sak som nog kommer att förbli hemlig i denna blogg fast vi vet inte än men om det blir av det vi ska göra så förblir det hemligt.........
Ne nu ska jag ta och checka bloglovin och sedan vänta på Linda :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!