söndag

HEJ OCH SORRY

vet att jag absolut inte har vart duktig på att updatera här men mitt internet fungerar inte så där kan jag inte sitta och här på lilla datorn kan jag inte ldda upp bilder och då tar jag hellre det sist nämda men lite syns för jag har underbara bilder att visa er som är precis nytagna.

Idag så har det vart handboll för min del vi förlorade med 15 bollar fast det var jämt efter första men sen så tappade vi, vi får hoppas på bättre resultat nästa helg för då har vi två hemmamatcher.
Kan ni förstå att det är 1 advent idag på tisdag är det bara 23 dagar kvar till julafton 21 dagar kvar tills mormor och morfar kommer och 17 dagar tills mamma kommer hem:)

Imorgon så är det en vanlig måndag och inget speciellt kommer nog att hända ska försöka bättra mig på bloggningen så förhoppningsvis så hörs vi imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!