måndag

Tjoho

VEt att jag har vart jätte dålig på att uppdaterahar inte direkt haft någon lst men ska försöka att komma igång igen.....

Idag så är det skolan ganska slapp dag förrutom matten och fysiken inte dom roligaste ämnena enligt mig jag tycker att idrott och biologi och bild är bästa.....
Efter vårat idrottspass idag så ska jag gå och vaccinera mig mot SVININFLUENSAN! skolan gjorde igentligen dte i torsdags men eftersom vi skulle spela sm i helgen som har varit och (som förövrigt åkte ur) så då fick inte vi ta den så då ska vi ta den idag uschusch säger jag bara.

Sen när jag kommer hem så vet jag inte riktigt vad jag ska göra om jag får träna så ska jag göra dte men om inte så blir det att åka upp och kolla på träningen i allafall
ne nu ska jag dra till skolan ha en bra dag:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!