torsdag

Back on track.... for a while

ängtligen fick jag igång mitt internet usch vad jag hatar att det typ aldrig ska fungera men ändå ganska bra för då sitter jag inte så mycket vi datorn och får mer tid till läxor hihi.

Idag så är det äbtligen sista dagen i skolan (för den här veckan) känner mig rätt så skoltrött och vill bara ha lov nu men det får jag om 18 dagar, kan ni fatta att det bara är 20 dagar till jul nu.
Jag har redan börjat små handla lite julklappar men mer än halva familjen kvar så det får vi ta någon dag (kan inte skriva det här eftersom min familj läser säkert det här)
Kom in på helt fel spår här men jag fortsätter ändå: annars idag så ska jag inte göra så mycket träna ikväll och ladda upp för i helgen har vi två hemma matcher så nu ska jag bara ladda upp.

Ikväll ska jag visa lite bilder som jag har tagit dessa 2 dagar då det har vart minus och frost ute
Vi hörs senare:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!