torsdag

HAHAHA

Den dag har vart underbar jag har fått en massa fina julklappar som t:ex en dator, reflexskärm, filmer. armband och en massa mer fina saker,
Men denna jul kunde lika gärna ha slutat i tagedi för jag stog efter julklappas utdelning och satte in ett nytt minnes kort i datorn helt plötsligt började det fräsa och christian ( annicas kille) utbrister -Lina ditt hår!.
Då hade mitt hår börjat ta eld men jag började skaka på håret och sprang till kranen så nu sitter jag här med en tuffs kort hår hehe.

Annars så har vi bara tagit det lungt och haft trevligt jag ska nu snart gå och kolla på en film innan jag ska sova så vi hörs imorgon då det blir en lilljulafton för mig då cissi martin och barnen kommer jag ska va tomte:P

Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!