lördag

Julklapps inslagning!

sådär ja nu så har vi suttit ett bra tag och klippt och tejpat och nu så är alla klappar inslagna för tillfället.

Idag har det vart en heldag med affärer och shopping hittade lite julklappar och en underbar julklänning bilder kommer på julafton tror jag för just nu är min kamera urladdad oj vilken tur att jag skrev det där för så påmindes jag om att jag måste ladda den för idag blev jag så besviken då jag såg att det var rimfrost i träden och jag hade ingen kamera att ta kort med så nu måste jag sätta den på laddning.

Imorgon är dte en heldag med en massa aktiviteter jag försöka klämma in lite fotografering mellen kyrkan och handbollen men får se hur det går......
Nu ska jag snart byta om och göra mig klar för natten:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!