tisdag

SNÖ!

JA vad jag har längtat, nu när man kollar ut så ser man nästan 2 dm snö helt underbart och imorgon öppnar backen i kisa och den 25 öppnar ombergsbacken(om snön och kylan är kvar)

Idag har dte vart en helt vanlig dag i skolan börjar närma sig lov nu och det märks på både elever och lärare, lektionerna börjar på något lustigt sätt att bli roliga hmm undra hur det kan va så....
På min lunch idag så tog jag ett par jätte fin bilder både på mig själv och på snön men kemeran går inte att koppla in på den lilla datorn så det får bli en annan dag.

Annars ikväll s har jag haft träning när vi skulle springa så hade vi snöbollskrig hihihi mycket roligare än att springa 3 km

Nu ska jag kolla lite på TV och sen äta vi kanske hösr imorgon kram:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!