torsdag

Sorry

Har testat en av mina 3 idér nu och den sket sig så mycket det bara gick men än så har jag två kvar att testa men det är så att jag inte ens har kommit in i duschen än och med det menar jag att jag fortfarande sitter i nattlinne hehe och klockan är snart halv två så jag kanske ska börja göra mig iordning tro?........

Annars så håller mamma på att städa ut julen, har ni tänkt på en sak att man jobbar så hårt med att allt pynt och alla ljusstakar ska fram och man städar bakar och vill få allt perfekt men man ska bara ha dte i ungefär en månad och sedan ska det bort, men då när man ska fram med allt det vanliga så sliter man inte ens hälften så mycket och det som man sätter fram nu ska man ju ändå ha framme i 11 månader detsamma gäller ju påsken hehe en av mina alla funderingar.

Satt och surfade runt lite och kollade på lite kamera blixtar förrut och hittade denna inte för att det är någon blixt men en sån skulle ju va jätte roligt att ha.
Ne nu ska jag nog hoppa in i duschen ha dte bra så hörs vi senare

ps: så hade jag tänkt att visa två bilder jag tog i förrgår men mitt intenet fungerar icke så det får bli ikväll kanske (därav dom bildlösa inläggen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!