fredag

Hallojsan

Ja nu så ä man hemma från Skövde det har verit så KUL att få vara där har verkligen njutit fast tidiga mornar men vad spelar det fär någon roll när man är hos sin familj ahah:)
Det gick finfint att åka tåg men var nära på att missa tåget från hallsberg till motala:S men hann ju som tur var.

Sen när jag kom hem så var det att byta om och sedan åka ut till några vänner och äta midsommar middag och ha trevligt efter det så blev det hem och vänta på kussen och faster skulle komma från Luleå dom kom vi 20:15 och stannade tills nu vi var borta och lämnade pressent till min Morbror som har fyllt 50 pappa ska på fest imorgon och då blir det att va med kussen trevlans med et eftersom vi inte träffas så det är ju kul när man gör det så nu vet jag inte oim jag ska ta och titta på någon film kanske för pappa kollar ju såklart på FOTBOLLL!! jag tycker att fotboll är kul när Sverige spelar men inte när det är några andra som spelar vad är det för något intessant Sverige är ju ändå ute ur VM aja får väl se hur det blir

Sov sött

Bilder kommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!