söndag

Hej

Ja nu så är jag hemma från hallby och världens bästa handbolls läger det har verkligen varit jätte roligt att få träffa gamla kompisar men även några nya det har varit mycket handboll och många aktiviteter det roligaste i veckan var nog att träna med Doder och spela beach handboll och att vårat rum vann talangjakten fast nästan allt har varit roligt men det var det som kanske var lite roligare än allt annat.
Man ska väl inte klaga men när man är på läger så tycker Jag att dom kan severa typ husmans kost eller något sånt maten var ganska god vissa dagar men en dag så fick vi vårrullar liksom hur många 13-15 åringar äter det aja jag är väl kräsen antar jag men annars så har det varit okej mat.
Man blir ganska glad nä'r man kommer så här på lägret det var så förra året med att man fick en vattebflaska en T-shirt och en handboll det fick vi år med fast vi fick ingen T-shirt istället fick vi en jätte fin långtröja med luva och på ryggen så står det hallby summercamp 2008 det är ganska bra att man får det.

Jag måste ha något fel på min skalle i fredags när jag kom hem så kom jag på att tyå alla min träningskläder jag hade haft på mig när vi spelade match typ skor träningsjacka och mer hade jag glömt i skolan och då tänkte vi åka tillbaks igen till Jönköping men vi visste ju inte om vi kom in men då ringde vi och det står på kansliet och vi kan inte få tag på det förns på måndag träligt men känns ändå bra att det finns kvar

Annars så har jag inte gjort så mycket mest tagit det lungt ganska trött nu efter en hel vecka med massor av ahndboll ne nu skiner solen ska nog ta och gå ut och sola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!