lördag

Dålig update

ja nu så var det ett tag sen sist har inte haft så mycket tid att skriva på men nu så har jag tid att skriva några rader i Onsdags så skulle ju Liam och Martin och alvin komma men dom kom redan på tisdags kvällen men martin och alvin åkte hem på Onsdagen så då vart jag barnvakt åt Liam vi var och fikade och matade ankor växlade pengar ja vi gjorde väldigt mycket sen så gick vi hem och då kom mamma hem och då så tog vi det lungt och sen på torsdagen så var mamma hemma och vi åt på donkan och var på skänninge marken fy vad getingar det var överallt men vi klarade oss utan något stick sen åkte vi och hämtade annica och sen hem igen sen på fredagen så var jag barn vakt igen då kollade vi typ bara på film sen på kvällen åkte vi till Skövde vi ska vara här tills imorgon.

Ja så nu så sitter jag här hos cissi och kollar på tv det började någon film vid nio som jag tänkte kolla in men nu så ska jag ta och gå ut till mamma och cissi

Ja föresten klicka in på den här länken och bli medlem på gratis meke up

Hadet <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!