måndag

Dom femstörsta bloggarna

Tänkte att jag skulle skriva vad jag tycker om dom fem största bloggarna som jag läser varje fall på Bloggkoll





1.Kenza är den bloggen med mest premunanter på bloggkoll jag läser kenza dagligen och skulle gärna vara som henne För många tjejer Sverige över så är nog hon en stor förebild med sitt utseende att hon är modell gör mycket men också att hon skriver om intressanta saker t.ex nu har hon varit på yvå TH konserter och två resor till kreta
Jag tycker att det är en intressant blogg om en tjejs liv.



2.Blondinbella(isabella) är den bloggen som ligger två med sina 4812 premunanter hon brukar också nämna att hon är Sveriges största blogg.
Det tror jag kan bero på att hon är en målmedveten tjej som går tvåan på gynasiumet bor i stockholm och äger eget företag Hon skriver om sin vardag.
Isabella är nog en stor förebild för många tjejer eftersom just att hon äger eget företag och går på fester och att hon en självsäkerhet som inte går att beskriva hon skiter i vad andra tycker och skriver det hon vill utan att bry sig.
Lite synd bara att hennes kompisar ska straffas för att domkänner henne.
Jag tycker att det är en intessant blogg att läsa iblan kan jag tycka att hon skriver om lite konstiga saker men ja em bra förebild för många tjejer.


3.Stina-Lee ligger 4 på bloggkolls lista men hon är den tredje bloggen jag läser så tänkte skriva lite kort om vad jag tycker om hennes blogg.

den handlar om hennes vardag som dom flesta andra bloggar jag läser gör även hon är modell och har utseendet på sin sida hon har3134 premunanter vilket är väldigt mycket för mig eftersom jag bara har två hahah brukar läsa hennses blogg ofta hon skriver många intressanta inlägg.

4.Engla´s showroom Handlar om mode och om hennes vardag bloggen är intressant att läsa eftersom den handlar om mode mm efter som jag tycker det är intressant med mode så tycker jag att det är roligt att läsa hennses blogg hon skriver även om hennes vardag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer men det får väl duga.

5.Kissie sist men verkligen inte minst så har vi bloggen om alexandra Nilsson även kallad kissie. hennes blogg är min favorit(Cissis större) varför vet jag inte men hennes liv verkar vara så intressant och det händer grejer i det hela tiden hon går på fester premiärer mm hon vågar även skriva vad hon tycker och om hennes vardag och vardagsproblem hennes blogg vart ett år i år och hon är redan så framgångs rik Kissie är en bra blogg att läsa.

Det var dom fem största bloggarna som jag läser Fast ingen kan ta cissis plats på listan

Ha en bra kväll och sov gott<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!