söndag

Är sommaren slut??

Ja man kan ju allvarligt undra eftersom först regnar det en vecka sen så blir det jätte fint väder och upp mot 30 grader så ja jag vet inte riktigt.
slår vad om att det kommer att bli fint imorgon när jag börjar skolan hoppas det blir lite halv kallt då kan jag ha mina nya fina byxor som jag ängtligen hade råd att köpa har verkligen sparat länge men nu så är dom mina hade även lite pengar kvar så kunde köpa ett vitt linne med så hoppas att det blir halv dåligt.
Ja nu har jag inte uppdaterat på ett tag men nu så har jag tid Liam och alvin har nämligen varit här över helgen varit roligt eftersomn Liam och Jag är bästa kompisar så leker vi väldigt mycket.

Igår så var vi och fiskade kräftor fick runt tretton kanske vet inte men inte så jätte många.
Liam var ju med han tyckte det var sket skoj verkligen.
Men det fick sina konsikvenser imorse vågar inte säga hur länge vi var vakna för då blir inte cissi glad det jag kan säga är att det var 2 ½ timmar för länge.
Men Liam vaknade vid sju kanske och var jätte pigg och så kommer han in till mig men aa jag ver ju helt slagen men det var tur då är jag trött ikväll och imorgon blir det att gå uåå 07 för att sedan gå till SKOLAN!!!!!
nu ska vi åka och handla ha en bra kväll/natt hejdå<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!