söndag

Måndag(igen)

Nu har ännu en halg flugit iväg ledigheten går så fort om den bara kunde vara lite längre haha
Ne idag då så blir det ju förståss skolan känns ganska lätt att gå för hela den här veckan så har vi INGA vanliga lektioner utan vi har tema vecka då ska man jobba med ett protjekt hela veckan vi ska jobba med en ö vi ska bygga den själva och komma på vilka som bor på den och så roligt ska det bli.
Sen på torsadag så ska vi ha brand utbildning i motala vi ska släcka riktig eld med brandslä'ckare det ska bli spännande.
Sen på fredag är det dags för Friidrottsdag på kungsvalla inte min favorit direkt men men ioförsig så kan jag nog inte vara med så mycket men ska varje fall försöka.
Ikväll om jag får tid så ska jag nog ladda upp bilder sen vi var i skogen men får se ifall jag får tid jag och jennifar kanske skulle vara idag hoppas!
Ne nu är det dags att gå och borsta tänderna
Ha en bra dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!