onsdag

Regn(igen)

Nu så har vi kommit tillbaks till vardagen var nästan lite orolig över att det inte hade regnat på hela tre dagar men nu så slipper jag vara orolig igen :P
Idag då så har det varit slappt i skolan slutade vid 14.40 så en tidig dag idag
Sen så blev det Josefin och Sofia en stund på stan men så kom jag på att jag och pappa skulle åka bort så jag sa ju Hejdå till dom och gick hemn och gjorde matsäck men nu ringer pappa och säger att vi inte ska åka för att det regnar jahopp tänkte jag det var ju roligt aja.
Blir väl att gå ner på stan när pappa kommer hem ska kolla upp min häl hoppas på det bästa.
Ne nu ska jag ta och göra ngt annat
Puss<3

1 kommentar:

  1. Hoppas du fick bra tips av sporthørnan och att det blir bættre kram till dig

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här!