onsdag

Tillbaks nu!

Japp nu så är jag tillbaks nu så kan jag skriva utan att vara rädd att datorn ska lagga när som helst för nu så har vi satt in den gamla datorn så nu så sitter jag här ich knapprar på tangenterna.
Födelsedagfen blev lyckad fick mycket fint av mamma och pappa fick två jätte bra filmer av min stora syster annica också.
Och sen på Lördag så blir det fest med familj och grannar ska bli trevligt kommer att bjhudas på tacos och tårta.

Har sovmorgon idag så ska inte gå till skolan förns om en timma ungefär slappt som tusan.
Men eftersom jag inte är som alla andra som skulle ha utnjyttat det och sovit en stund utan jag hade glömt att vi hade sovmorgon och sprang upp klockan halv 7 och duscjade sen kom mamma in och frågade om inte vi hade sovmorgon och det hade vi ju habhahah.
aja har varje fall hunnit göra mig iordning hart precis plattat håret också ska snart gå och sätta på mig ett par byxor och sedan sminka mig

Kanske skriver mera sen om inte ha en bra dag<3

1 kommentar:

  1. God morgon....Skönt att datorn fixade till sig. Man ska sova när man har sovmorgon lillasyster! Puss!

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här!