fredag

Förskyld

Ja det är jag det bara rinner ur näsan.
Åt pizza ikväll och ja den var ju god tror jag för jag känner No smak alltså så tråkigt all god mat smakar likadant som den äckliga.
Annars så har jag inte gjort så mycket förutom att städa min walk in closet (typ) och möbelerat om lite
Sen så kom bästa Linda till Mig vi plattade hennes hår och bara pratade och så hade vi lite roligt till abbas låt super trouper(stavning)
Och sen vart det handbolls träning körde bara igenom chek några gånger sen vart det straff tävling.
Imorgon ska jag till skogen roligt
Och sen efter skogen så ska jag och bästa Linda va och sova över
Vi kommer typ ligga och skratta tills klockan 12 på natten.
Aja nu ska jag fortsätta kolla på idol sen sova ska ju upp ganska tidigt imnorgon så...

Ha en bra natt puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!