lördag

Lite grann om...............

MIG j tänkte att det kunde vara roligt om ni som läser min blogg (inte så många) visste lite om mig så ttänkte ta och skriva lite om lite så ni kanske får veta lite mer om mig och vad jag är för npgon slags person.

Hur ser en helt vanlig vecka ut för din del?: Jo eftersom jag bara är 13 å så går jag i skolan varje dag oftas går jag till klockan halv 4 så blir inte så mycket tid över.
jAG tränar handboll ochspelar bas i ett band.
Jag och min pappa tränar på gym kanske en gång i veckan ibland två.
Jag har ganska mycket läxor så det tar upp det mesta av min tid men när jag inte tränar eller gör läxor så är jag me kompisar.

vad skulle du göra om du vann 1 miljon?: SHOPPA är det enda ordet och det första jag skulle köpa vore en systemkamera.

Vilket?;

Myskväll/Party Myskväll
Jeans/kjol jeans
Fanta/coca cola inget
Katt/Hund hund
Sovmorgon/kl 7 båda


Orkar inte mara nu kanske kommer mera ng annan gång
Ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!