måndag

önske lista

täckte lägga ut en liten lista hör vad jag gärna ser under granen.
  • present kort på gina och bik bok
  • smycken(örhänge)
  • med andra gester
  • didgital foto ram
  • böker(kärlek)
det finns mycket mer men det är lute dyrt så satsar mer på det billigare finns ävn lit mer men finns bara här i vadstena.

Nu så har vi ätit och jag är propp mätt har även kollat igenom alla roliga funktioner på min nya video kamera som kom hem i brevlådan idag så i jul blir det massor av filmande.
ROLIGT.
efter vi hade ätit så gick jag och satte mig i soffan och kollade på vänner med en stor vit plsig katt på fötterna haha
Han heter simon men han skulle hellre ha hetet Gustav fr han bara sover och sover hela tiden typ.

snart så ska jag gå och kolla på city akuten och sen blir det att göra sig iorning för sängen.

Sov gott




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!