torsdag

ne nu så........

är det dags för skärpning här i bloggen vart så dålig updatering men nu så........

Vi börjar med gårdagen då igår vid åtta vaknade jag med ett ryck sprang upp och kollade vad klockan var 0800 hjälp vad stressad jag blev för kl o9 skulle jag vara hos frissan och klippa mig vart jätte bra klippte det ganska kort längst fram och och nästan lika långt som förut dr bak sned lugg och så klippte vi upp det lite lockarna kom verkligen fram i håret så nu är jag rätt krullig.

Idag så har jag inte gjort så mycket hitentills ska väl snart klä på mig och kanske tvätta lite kläder sen om jag orkar tvätt tunnan är knöka full.
Sen ikväll är det att förbereda morgon dagen då vi ska åka skidor JIPPI.

Men nu ska jag klä p mig och göra lite så





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!