onsdag

?

Dålig updatering JAG VET men har inte hafy den där lilla orken över men nu så sitter jag här och lyssnar på Dj-cammy Country roads man får en energi kick utav den kan ja lova

idag har dte vart skolan ganska lugn dag fick reda på att vi ska 2 fysik prov på två veckor gött menar jag ( eller inte )

EFtreskolan blev det hem sitta och spela sims sen på handbolls möte.
Har planerat att göra ett video inlägg eller rättare sagt jag har gjort ungefär 7 men inget av dom är bra och det enda som blev bra var det när batteriet dog mitt i så det vill jag inte visa.

Har inte heller vart ute och tagir några kort det är såååååå mycket nu med skolan och allt men jag kan ju säga att denna blogg är väldigt skön att ha då för då kan man skriva av sig lite och faktiskt få prata ut ordentligt.

Vet inte om jag nämt det men nu nästa vecka så ska vi ha tema vecka och vi ska tema ljud låter kanske lite roligt men jag kan ju säga att det kommer det nog inte att bli.

Men varjefall så på onsdag nästa vecka så ska vi ut till Nässja och ha levande historia det ska bli roligt tycker jag mer om det senare funderar på att ta med mig kamern men vet inte om jag får för våran lärare vi fick inte ha smycken eller smink eller så ....................... så tror inte det men det lär ju märkas

Oj vilket långt inlägg detta blev men kände att jag behövde skriva av mig lite och nu när jag lysssnar på denna låt så går det ganska snabbt så ni får ta eventuella stav fel då jag skriver ganska snabbt nu.

Ne nu ska jag spela lite sims sen blir det idol och sims hihihihh

Ha en bra kväll så hörs vi imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!