måndag

Hejbloggen

Har ni haft en bra dag? det har jag........
Skolan har vart ganska slapp körde amerikansk football på idrotten det var skit roligt....

Efter skolan blev det att plugga fysik eftersom vi har prov imorgon känns som om det kommer att gå riktigt bra faktiskt!
Sen så ringde jag mimmi och hon kom hit en stund fikade lite och så sen åkte vi till Klubblokalen (VHF) men dte var ingen där för vi skulle på en grejj om dommare men vi var ganska tidiga och så så såg vi Linda och MAdde som var ute och gick med sina små hundar åkte till dom och pratade lite sen tillbaks till klublokalen (typ 50 meter) och så hade vi ett litet möte och sen så blev det hem och äta.........

Så nu sitter jag här och har precis käkat lite ska snart gå till TV och sedan sova..........
Imorgon har vi skolfoto har ingen aning om vad jag ska ha på mig men det lär ju märkas........

Ne nu sja hag Kolla TV och sen sova vi hörs imorgon.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!