torsdag

mörker? läskigt eller mysigt?

hejsan

sitter nu borta på itt nyrenoverade rum och det enda som hörs är ljudet av tangeneter som trycks ner.
Mörkret kan varar både läskigt och mysigt.
Själv är jag JÄTTE mörkrädd så ogillar verkligen mörkret utom hus och öven lite hemma men när datan och min lilla lampa lyser upp rummet är det bara mysigt.
Det är likdant på kvällen nu när det börjar mörkna fort så är det ju mörkt och då är jag ganska rädd eller vad man ska säga men om jag är med kompisar då det ör mörkt och vi är ute då kan man verkligen bara släppa loss man kan skrika utan att folk kollar på en man kan ja vad ska man säga "vara sig själv".

Jag tycker att mörkeer kan vara både mysigt och läskigt.
Om man spenderar mörkret med någon är det ju hur mysigt och roligt som helst men jag vill inte gärna vara själv!

Vad tycker du? är mörkret mysigt eller läskigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!