torsdag

SÅ TRÖTT!!!!!!!!

Är verkligen trött vet inte vad dte är med mig men denna vecka har dte vart fullt upp mycket informa tion på 3 dagar så huvudet är helt slut skönt att detta var den sista dagen i skolan.

Som sagt vi har ju haft TEMA VECKA den här veckan och alla 8:or har haft ljud som tem aoch så ska vi ha prov nästa vecka på det här men det är gansla lugnt för jag är en sån som kommer ihåg väldigt bra jag har inte riktigt fotografiskt minne men lite kanske hahahaha.
Men det är bara det att veckan efter nästa vecka alltså vecka 40 så ska vi ha ett till fysik prov men denna gång på rymden typ.

Jag förklarar detta för att dte kanske inte blir så många inlägg under dessa 2 veckor men feter det är jag tillbáks on track igen men tror nog att jag kan hinna med lite inlägg då och då!.

Ikväll ska jag nog ut och springa funderar på att göra detta nu eller om jag ska vänta på att pappa kommer hem det vet jag inte mend et märks ju !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!