måndag

Sliten

Är helt död typ
Men behövd einte gå upp lika tidigt som jag brukar idag för jag duschade igår så idag vart det lite längre i sängen.

Idag är det en halv dag i skolan sedan är det ORIGENTERING NEJNEJNEJ det får inte va sant men det är det sorgligt nog här är tre andledningar till att jag hatar det:

1. Det är snorkallt idag
2. Jag ska inte bli någon stjärna i det så varför ska jag kunna origentera
3. Jag kommer aldrig att andvända den här kunskapen någon gång liksom ofta jag går ut i skogen med en karta och springer nene

Ne nu sja jag skuta va negativ!
Men vi får hoppas att dte inte är lika kallt imorgon då vi ska ha levande historia.
Då ska vi ut på en äng och leva i medeltiden roligt?

ne nu ska jag äta ganska långt inlägg ju
PS: Jag vet att det finns folk som vill ha bilder på katterna och jag har tagit dom nu men kameran har laddat ur ska sätta den på laddning nu så bilder kommer ikväll/morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!