söndag

TRÖTT

idag har det vart dåligt med updateringar men har vart med linda från 7 till 19 sen blev det äta topmodel och nu har jag typ bara myst med katterna.
Dom har nu lärt sig att hoppa över låd kanten så nu är det snart fullt liv!.

Igår på Liseberg så vann jag lite saker ; 1 chipspåse, 1 Alladin ask. 1 Alladin hjärtan ask, 4 center (små) + en film som jag inte kommer att kolla på då det är en psykoligsik thriller (vad nu dte är)
Gårdagen igår var helt amazing!!!!!! hade så sjukt roligt och lika roligt hade jag idag då jag var med Linda.

`Vi försökte göra en videoblogg tillsammans men ao det gick ju som det gick för när vi är tillsammans då bara flummar vi!.

Idag har jag även tagit JÄTTE FINA kort på katterna men jag orkar inte ladda in dom nu så det får bli sen(imorgon)

Ne nu ska jag lyfta tbx en av dom i lådan så hörs vi imorgon kanske med en dagens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!