lördag

Tröttis

Sitter här och försöker att roa mig är så fruktandsvärt trött men det får jag inte vara för ikväll är min favorit film på TV Fever Pitch med Drew berrymore och ....... NEj jag har just glömt bort vad han heter aja sånt händer.

I Lilla vadstena så är det någon grej för unga latoliker så det kryllar av folk i denna lilla stad.
Var på konsum förrut och då går det förbi en tjej som jag tror var från STHLM tyckte det lät som så och nästan typ skrek i sin telefon:
- Detta suger det är som en liten by.
-Det finns inte ens mcdonalds
Började nästan skratta hahahahahha

Nu snart så är det mat har inte ätit något idag så är HUNGRIG.
Ne nu ska jag kolla på film och Läsa FRIDA sen så kanske dte blir att va med EMMA en stund
Hejdå

1 kommentar:

  1. SV: bra gissning :) rätt svar kommer upp ikväll ^^ hihi,

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här!