söndag

Kall måndagsmorgon

idag är det kallt ute riktigt kallt tur att man har tagit fram vinterjackan.

Idag är det ju som sagt skola och efterskolan så kanske jag ska göra en liten hemlis som kommer ut på bloggen så smånigom den hör inte till bloggen på något sätt utan den berör mig men bilder kommer om det blir av........(hoppas)
Annars så händer det inte så mycket ska se ifall jag kan fota lite sen löven börjar bli så fina ska även se om jag kan få med mig någon/några fina vänner ut så dom kan modellera(? stavning) lite framför kameran har en sjukt bra idé nämligen.
Och så håller jag på med en sak till men det är också en hemlis för än så länge så vet jag inte hur det blir med den det kommer jag nog att få reda på underdagen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!