söndag

SUCK!

USCH nu ska jag snart dra till skolan så segt känns det, helgerna går verkligen för snabbt imorse när pappa väckte mig önskade jag att han hade en snooze knapp man kunde trycka på men icke det var bara att gå till duschen och duscha för att vakna till lite.....

Idag är det ju somsagt skolan urk säger vi !
Fast e ganska slapp dag förutom att jag ska ha min tyska redovisning idag INTE KUL!
Efter skolan har jag inte så mycket planerat ska dra och träna tror jag men jag får ju inte träna själv på gymmet eftersom jag är 14 och man måste va 15 så det får väl bli en joggintur istället.

OHH jag har fått mitt closeup+10 nu har inte hunnit testa det jätte mycket men när jag har fått några bra bilder ska jag visa dom.

Ne nu ska jag käka något och sedan cykla iväg till skit skolan:P
:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!