söndag

OSLO HERE I COME!

Nu så har jag packat och har bara lite småsaker kvar att packa, är grymt taggad på att åka till oslo och fira nyår!

Har inte bestämt vad jag ska ha på mig har med mig några olika altenativ annars kan det ju bli så att jag hittar något imorgon på stan....

Idag så har vi skjussat mormor och morfar till nyköpings bro där min morbror kom och hämtade dom och tog med sig dom hem till sig...
Annars så har vi inte gjort så mycket ska snart äta tror jag eller jag hoppas det för jag är väldigt hungrig.

Och så imorgon så blir det upp tidigt för halv nio går vårt tåg till Hallsberg där blir det vänta i ungefär 1 timma och sen vidare mot norge.
Datorn ska med så kommer att kunna blogga under resan men nu ska jag fixa lite saker inför imorgon kanske hörs senare:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!