fredag

2010

Då var vi inne på ett helt nytt år

Kvällen/natten var helt perfekt vi såg en hel del med fyverkerier det sköts överallt och nere vid opera huset så sköt dom raketer för 1 miljon och det varade i 14 minuter:O helt otroligt, det går inte att beskriva synen man fick med alla dessa raketer redan 10 i tolv så sköt dom förfullt men sen vid 12 då skulle ni ha vart där för det går inte att beskriva det..............
Jag fick inte så värsta många bra bilder men några som jag kan jobba med lite ska sätta mig nu hade jag tänkt och pyssla ihop en bild med flera bilder i (jag vet att jag lovade en outfit bild men tog ingen så det får va)

Nyårslöften för 2010: jag ska börja träna mer på gym och förbättra min kondition en massa, sluta äta godis på veckodagarna och små äta mellan måltiderna.

Annars så ska jag bara ta vara på tiden med familjen och försöka fånga alla fina ögonblick med kameran.
Jag vill även förbättra mina kunskaper inom PhotoShop och fotografering vill även försöka börja koda mina bloggdesigner.

Nu ska jag koppla in kameran och börja fixa.
:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!