fredag

Cookies<3

Sitter här i vårat lilla rum och smaskar på kakor

På TV rullar harry potter, fången från azkaband jag har ingen aning om hur det stavas men men. det är ganska roligt att se olikheterna på namn t:ex Dumledore är humlesnurr här i Norge hur det nu kan bli det det vet jag inte.
Annars idag så har vi inte gjort så mycket jag försökte för en stund sedan att koda men gav upp efter några minuter har inte det tålamodet att lära mig hur man gör.

Imorgon så jobbar mamma förmiddag men sen på eftermiddagen ska vi ner på stan och gå i lite affärer och sen ska vi gå och åka skridskor utomhus det ska bli mysigt kameran ska ju så klart med.
Nehepp nu tog filmen slut och jag ska fortsätte gläppa runt på kanalerna och lete efter något bra kram:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!