fredag

Film kväll.

Hej och förlåt för min dåliga uppdatering idag men tiden har iinte funnits här.

Skolan idag och ängtligen är det helg är Så trött verkligen, efter skolan blev det hem och äta och sedan kom patricia till mig och vi gick ut och fotade lite men mörkret kom snabbt så det bliev inte så värst många bilder.
Sen åkte jag till handbollen gick ganska bra idag skönt att det inte är någon match i helgen vill bara vila.
Fast det kommer nog inte bli så mycket vila för imorgon ska jag först kanske tillbringa min förmiddag med Patricia och vi ska fota och sen drar jag vidare till sporthallen för att dömma minihandbol buhuhu är redigt nervös för det här är mina första matcher!
Sen på Söndag är det fotoutflykt till omberg med vadstena fotoklubb LÄNGTAR!

Ne nu ska jag snart gå och nanna kudden så vi hörs imorgon KRAM:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!